Re: jeszcze raz AMD VS INTEL !?

Autor: Miroslaw Kwasniewski (m.kwasniewski_at_idea.net.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 12:10:36 MET DST

"Robert J." <robert_at_bobdom.com.pl-NOSPAM> wrote in message
> Wiem ze sie powtarzam i temat byl maglowany w ta i spowrotem ale:
> Mam zamiar zmienic procesor i plyte i wacham sie miedzy
> Athlonem a PIII
>
> athlon jest tanszy itp.
> ale dochodzily do mnie "plotki" (?) ze
> lepiej kupic PIII bo z AMD'kami predzej czy pozniej sa probelmy, cos nie
> dziala kupa patch'y do scioagania itp.
> Prosze rozwiejcie moje watpliwosci ?? jak to jest z tymi prockami
> w ktorym kierunku sie udac Intel czy AMD ???
> Kurrna bo nie moge sie zdecydowac a odwrotu nie bedzie ;)))

Zalezy do czego chcesz wykorzystywac maszyne. Jezeli glownie gierki, office
i inne programy do zabawy (typu benchmark), jezeli chcesz sie bawic w
krecenie i grzebanie w komp., masz czas na zadawanie pytan np jak obnizyc
temp. procka - bierz AMD - daje wiecej mozliwosci. Jezeli musisz pracowac na
specjalistycznym oprogramowaniu (pisanym przewaznie pod Intela) - wybor jest
juz raczej prosty. Tez mialem ostatnio ten dylemat - grupa jest zdominowana
przez uzytkownikow AMD wiec rady byly raczej jednostronne. Pracuje na
naprawde wymagajacych programach dzialajacych pod JAVA - moglem przez
niedlugi czas przetestowac PIII i Athlona - wybor padl na Intela. Nie
zaluje...

pozdrawiam
Mirek

  Miroslaw  Kwasniewski