Re: seagate - problem

Autor: RafalD (Rafal.9413849_at_pharmanet.com.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 12:07:39 MET DST

witam,
temat sie przewija - przejrzyj poprzednie posty
Ogolnie - starsze bisoy (np z poprzedniego roku) nie rozpoznaja duzych
dyskow w zwiazku z czym najlepszym rozwiazaniem jest upgrade biosu do
najnowszej wersji - poszukaj na stronach producenta plyty glownej.
Mialem podobny problem z dyskiem seagate`a 40GB i plyta atrend 6220 - ze
starym biosem komp zatrzymywyal sie na rozpoznawaniu dysku i koniec.Tak w
ogole poszukaj na stronach www.seagate.com - duzo materialow do konkretnych
dyskow i oprogramowanie - polecam disk managera do partycjonowania i
formatowania seagate`ow (fdisk wylozyl mi sie po zlazoeniu partycji
rozszerzonej a samo foratowanie trwalo stulecia...) Disk maganer formatuje i
parytcjonuje blyskawicznie. Z kolei Disk Wizard 2000 po zrestartowaniu kompa
celem instalacji nowego dysku wylozyl mi winde - nie polecam
Z wymiana dysku poczekalbym, ew poradz sie w sklepie co zrobic
pozdraw

RafalD