Re: BF6 marudzi przy włączaniu od przedwczoraj :(

Autor: < Test > (testuser_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 23:58:57 MET DST

Dosc trudno zdiagnozowac taki problem, przyczyn moze byc kilka i to nawet
takich jak wymieniles sam. Swego czasu do plyt ABIT dodawal w pudelku takie
cus, co sie zowie POSTMAN. Pewnie o tym slyszales, ale na wszelki wypadek
powiem o co chodzi; otoz jest to wlasciwie tylko sledz z wmontowanym
wyswietlaczem, ktory kabelkiem podpinasz do plyty (w jedno ze zlacz bodajze
IC2). I od tego momentu masz pelny wglad w to co robi komp przy starcie, na
wyswietlaczu wali kodami POST dopoki nie zacznie startowac system i jak
tylko zatrzyma sie wczesniej, patrzysz na kod i (oczywiscie z instrukcja)
diagnozujesz w momencie czego dotyczy problem.
Zdaje sobie sprawe, ze wiele Ci nie pomoglem, ale tez mam Abita BF6 i
opisywany sledz pomogl mi juz pare razy. Moze poszukaj tego, kosztuje pewnie
pare groszy a ile pozytku z niego... ;-)

--
< Test >