Re: Kieszen U33 + U66 - jak ?

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 16:52:49 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości

> Są kable typu Cable Select, gdzie to jest jedyny sposób podłączenia.
> Jeśli nie masz takiego kabla, olej to zalecenie i podłączaj jak
> chcesz, byle końcówka kabla nigdy nie wisiała luzem ani nie była
> w nieużywanej kieszeni.

> Bo oni piszą właśnie o kablu typu CS :))) Normalne kable tak się
> nie zachowują.

zaraz zaraz, bo czegoś tu nie kapuję. od czasów 286 bylo tak, że szelkę
najdłuższym odcinkiem
wkładało się w płytę, po przeciwnym końcu wieszało się mastera, a w środku
(bliżej mastera) wkładało się slave'a. robię tak do teraz, z własnych
doświadczeń wiem,
że zasady tej nie trzeba przestrzegać w cdromach, ale większość twardzieli
nie chce chodzić
inaczej. CS to jest po to, żeby twardziele ustawiały automatycznie, w
zależnośći od tego,
do którego gniazda na szelce są podpięte. tak zawsze myślałem. czyżbym coś
przegapił????

grzech