Re: Uzytkownicy PixelView

Autor: Mariusz (Mariusz75_at_poczta.fm)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 01:20:24 MET DST

> Witam!
> Mam ta karte i troche pytan do uzytkownikow bardziej zorientowanych ode
> mnie:
> Czy jest mozliwosc ustawienia w obu programach (FM iTV) i zaprogramowania
> aby w momencie uruchomienia "wskakiwał" od razu pierwszy zaprogramowany
> program. W tej chwili po wlączeniu FM zaczyna sie przeszukiwanie pasma i
> "parkowanie" na pierwszej znalezionej a nie zaprogramowanej, to samo w TV.
> Druga sprawa, jak nagrac film, program. Wlączam nagrywanie, nastepuje
> przechwytywanie obrazu i po paru minutach Final (koniec nagrywania).

> [...]

cze

odpowiem ci od razu na drugie pytanie dotyczące nagrywania
nie używaj programu do przechwytywania z softu dołączonym razem z kartą
sugeruje używać do tych celów Virtual Dub jest najlepszy w przechwytywaniu według mnie
i zgodzi się ze mną chyba wielu grupowiczów i przede wszystkim jest on darmowy,
jeżeli chodzi o włączanie softu karty to u mnie jest tak generalnie że na którym kanale
zakończe działanie programu to z chwilą jego ponownego włączenia wskakuje mi na ten
właśnie kanał czyli jeżeli wyłącze na jedynce to po włączeniu mam nadal kanał pierwszy
polskiej tv.

pozdrawiam
Mariusz

ps
wysyłam Tobie na priva z archiwum grupy materiał dotyczący nagrywania z tv
gdzie jeden z grupowiczów wytłumaczył to bardzo szczegółowo.