BF6 marudzi przy włączaniu od przedwczoraj :(

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 21:26:10 MET DST

A dokładniej to dochodzi do momentu, w którym pokazuje, że znalazła
procesor i się zatrzymuje na linijce gdzie powiina odliczyć pamięć, ale
to nie jest wina pamięci - sprawdzałem z innym DIMMem. To nie jest też
problem z podkręcaniem, ani z ustawieniami BIOSu.
Płyta potrafi wstać, ale dopiero jak się "nagrzeje" tj. pochodzi (może
raczej postoi) kilka minut włączona, potem resecik i działa, albo jeszcze
chwilę trzeba poczekać :( Jak już się włączy to chodzi bez problemów,
można nawet na krótko wyłączyć - wstanie.

Czy to jest pad płyty "na raty" (przeszukałem topiki i widzi mi się, żę
to jest prawdopodobne), czy może kicha się robi z zasilaczem (po
przejściu ze starej grafy PCI na AGP zdarzało się, że sprzęt palił od
drugiego razu dopiero).

--
Pozdrawiam,
        Artur Gawryszczak