Re: nagrywarka samsung ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 20:36:02 MET DST

Niejaki(a) .Peeter <peeter_at_box43.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
>
> wraz z naplywem CDRW Teac przyszly tez cd romy :) fakt, da sie
> zamowic... ale kasy ni ma :-)

sorki, ale 190 za teac'a to malo? to 50 zet wiecej od lg ;>

> a pozatym ma brzydki panel ;-)))

nie, mi sie osobiscie takie cos bardzo podoba - nie ma jakis bajerow w
stylu klapka na sprezynkach itd... ladnie wyglada ;) tylko brak
przycisku play moze wkurzac :)

> zadnego asusa. mialem dwa 50x... oba padly po miesiacu - siadalo
> cos audio, ale w o tyle dziwny sposob, ze sluchawki podlaczone
> do napedu wogole nie dzialaly, mp3 zgrane nim byly po prostu puste
> a w odtwarzaczu windowsowym wszystko gralo idealnie...

hmmm... ja mam 45x ;p widocznie jest ciutke lepsze od 50x, bo zrzucil
tak z 200 plyt audio (moja kolekcja ;) ) i nie powiem, by byl jakis
wiekszy problem ;)

> a z tym palcem do dziurki w plycie... co to za paranoja?

na palcu zawsze jest warstewka tluszczu. i ten tluszcz sie wtedy osadza
na dizurce. potem przenosi na naped. naped zaczyna wolnije rozpecdzac
plytke, bo sie slizga, przez co dluzej idzie napiecie przez taki wredny
scalak made by btc/acer. i ten scalak latwo sie spala ;) a ten scalak
odpowiada za rozpedzanie plyty i nigdzie nie dostaniesz nowego :)

> pozatym Asus 50x mial jedna bardzo nieprzyjemna wade...
> halasowal tak jak moj LG52x na pelnych obrotach ze zdjetym
> panelem...

eee... a moj jakos nie. widocznie jest to wina, ze jest zwolniony na
3x-7x CAV przez cdbremse ;> a lg 52x _NIE_ zwolnisz, wiec mozna
zapomniec o ogladaniu divx'ow z cdromu...

> to mi sie wlasnie w nim bardzo podobalo. jak na moj gust, jedyna
> zaleta tegoz napedu :-)

druga - swietny odczyt wszystkiego (przynajmniej moj ;) kumpla padl po
tym jak wlozyl plytke majac palce obsmarowane maslem... niekulturnyj
swiniok... ;) ).

> nie musiales :-) moje przemyslenia maja to do siebie ze
> czasem sa niezrozumiale dla ludzi ;-)

wniosek - nie jestes czlowiekiem? ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|