Re: Mam zamiar kupic ...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 20:37:42 MET DST

Niejaki(a) AnTyCh <antychryst_at_poland.com> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):

> za 3 lata? heh, to juz DDR beda przezytkiem, nowe plyty, nowe chipsety,
> w ciagu 3 lat to pewnie 3 razy zdazy plyte zmienic

skoro masz tyle kasy, to bezproblemowo mozesz ddry kupic ;p

> realnie to tylko mniej pieniedzy w portfelu, kupowanie 128 DDR zamiat 256 SDR
> to glupota, nie bede pisal czemu, bo najlepiej to samemu zobaczyc.

a nawet samo 256 czaserm nie wystarcza ;>

> btw. u mnie 2x 128 Infineon SDR chodzace na 150 fsb i chipsecie KT133A
> wyciagaja w sandrze tyle samo co podane tam DDR'y.

ddry 200mhz? ;)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_____txt by: Tom F. & Fred H. - Fallout2 Dev. (Interplay)_______|