Re: nagrywarka samsung ?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 01:37:35 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):
> kurcze... co za problem ;> kupujesz wysylkowo teac'a 40x z ws.pl i juz.
> abo poprosisz w sklepei by sciagneli Ci go.

wraz z naplywem CDRW Teac przyszly tez cd romy :) fakt, da sie
zamowic... ale kasy ni ma :-) a pozatym ma brzydki panel ;-)))

> a jak nie, to asus jest
> bardzo dobry (swietny odczyt). tylko jeden problem co do asusow - trzeba
> sie z nimi obchodzic jak ze szklem ;) rzesadzam - nie mozesz wkladac
> brudnych plytek, a w szczegolnosci palca do dzirki posrodku plyty :)
> wielu juz tak asus'y zajechalo ;)

zadnego asusa. mialem dwa 50x... oba padly po miesiacu - siadalo
cos audio, ale w o tyle dziwny sposob, ze sluchawki podlaczone
do napedu wogole nie dzialaly, mp3 zgrane nim byly po prostu puste
a w odtwarzaczu windowsowym wszystko gralo idealnie...

a z tym palcem do dziurki w plycie... co to za paranoja?

pozatym Asus 50x mial jedna bardzo nieprzyjemna wade...
halasowal tak jak moj LG52x na pelnych obrotach ze zdjetym
panelem...

> chodzi prawie caly czas - leca z niego mp3, filmy... nie narzekam. da
> sie go zwolnic hardware'owo - przyciskiem play, a

to mi sie wlasnie w nim bardzo podobalo. jak na moj gust, jedyna
zaleta tegoz napedu :-)

> nie do konca zrozumialem to stwierdzenie :)

nie musiales :-) moje przemyslenia maja to do siebie ze
czasem sa niezrozumiale dla ludzi ;-)

--
Pozdruffka
.Peeter