Re: Mam zamiar kupic ...

Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:12:12 MET DST

> zauwaz moj drogi, ze wkrotce bedzie z ramami sdram/ddr, jak kiedys z
> edo/sdram ;> wyjda z produkcji. trzeba sie nastawic jeszcze bardziej
> przyszlosciowo, czyz nie? za 3 lata kupi sobie dodatkwoy ram - latwiej
> bedzie mu kupic ddr, cyz nie? :)

za 3 lata? heh, to juz DDR beda przezytkiem, nowe plyty, nowe chipsety,
w ciagu 3 lat to pewnie 3 razy zdazy plyte zmienic

> realnie? troche wieksza wydajnosc, a do tego bardziej przyszlosciowa
> rozbudowe (ale lepiej 256 sdram niz 128 ddr... ;> ).

realnie to tylko mniej pieniedzy w portfelu, kupowanie 128 DDR zamiat 256 SDR
to glupota, nie bede pisal czemu, bo najlepiej to samemu zobaczyc.

btw. u mnie 2x 128 Infineon SDR chodzace na 150 fsb i chipsecie KT133A
wyciagaja w sandrze tyle samo co podane tam DDR'y.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl
"The Shit has hit The Fan"  - Mr. Beefy