Re: jeszcze raz AMD VS INTEL !?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 22 Jul 2001 - 20:48:35 MET DST

Niejaki(a) Robert J. <robert_at_bobdom.com.pl-NOSPAM> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Wiem ze sie powtarzam i temat byl maglowany w ta i spowrotem ale:

na Twe pytania juz udzielono odpowiedzi. po dokladniejsze odpowiedzi
poczytaj troche grupe...

> Mam zamiar zmienic procesor i plyte i wacham sie miedzy
> Athlonem a PIII

To, ze athlon 1.4 ma praktycznie cene p3 733 to szczegol? co za wahania?

> athlon jest tanszy itp.
> ale dochodzily do mnie "plotki" (?) ze
> lepiej kupic PIII bo z AMD'kami predzej czy pozniej sa probelmy,

jakie?

> cos nie
> dziala kupa patch'y do scioagania itp.

pod co niektre rdzenie intela tez trzeba, nikt sie nie czepia...

> Prosze rozwiejcie moje watpliwosci ??

rozwiewamy...

> jak to jest z tymi prockami
> w ktorym kierunku sie udac Intel czy AMD ???

amd, chyba ze masz duuuuuuzo kasy, to wtedy 2x xeon + 2gb ramu w dwoch
kosciach 1gb pc133 kingston...

> Kurrna bo nie moge sie zdecydowac a odwrotu nie bedzie ;)))

amd. i co z tego ze nie bedzie? ;)

> I jakie plyty Gl. polecacie ?

msi k7t dla mas, asus a7v dla burzuazji (ewentualnie ecs dla bezdomnych
:) (no offense dla nich ;) ). ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Mark H. - Fallout2 Dev. (Interplay)___________|