Re: nagrywarka samsung ?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:14:41 MET DST

Niejaki(a) .Peeter <peeter_at_box43.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> ja tez sie z nim zgadzam, ale wkoncu jakie cd romy sa dobre?
> tylko nie piszcie o teac 40x bo w sklepach ich jakos nie widzialem

a ja kiedys nie, ale jakos zaczeto je sprowadzac ;>

> a ja chcac cos skopiowac musze zgrywac nagrywarka, chcac
> zrobic mp3 z audio tez musze nagrywarka bo ten pseudo
> cd rom ledwo dochodzi do predkosci 4x i robi przy tym mase
> bledow... trzaski, preskoki... bleeeee

kurcze... co za problem ;> kupujesz wysylkowo teac'a 40x z ws.pl i juz.
abo poprosisz w sklepei by sciagneli Ci go. a jak nie, to asus jest
bardzo dobry (swietny odczyt). tylko jeden problem co do asusow - trzeba
sie z nimi obchodzic jak ze szklem ;) rzesadzam - nie mozesz wkladac
brudnych plytek, a w szczegolnosci palca do dzirki posrodku plyty :)
wielu juz tak asus'y zajechalo ;)

a moj asus 45x czyta plytki bez zajakniec, trzech plyt w zyciu nie
odczytal (ale tych plyt rozniwez teac nei ruszal, wiec... ;> ). a tak
chodzi prawie caly czas - leca z niego mp3, filmy... nie narzekam. da
sie go zwolnic hardware'owo - przyciskiem play, a przy cdbremse jest juz
naprawde git :)

> no moj dysk na szczescie wyrabia z odczytem :-)))

heh :) jednak dodatkowe bezpieczenstwo nei zawadzi ;)

> ale w sumie majac burn proof to gleboko wbijasz w zapelnienie
> bufora nagrywarki :-)

nie do konca zrozumialem to stwierdzenie :)