Re: nagrywarka samsung ?

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 13:39:33 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wystukał(a):

> calkowicie sie z tym nero zgadzam ;>

ja tez sie z nim zgadzam, ale wkoncu jakie cd romy sa dobre?
tylko nie piszcie o teac 40x bo w sklepach ich jakos nie widzialem

> ja tam 4 razy uzylem nagrywarki do odczytu plyty ;>

a ja chcac cos skopiowac musze zgrywac nagrywarka, chcac
zrobic mp3 z audio tez musze nagrywarka bo ten pseudo
cd rom ledwo dochodzi do predkosci 4x i robi przy tym mase
bledow... trzaski, preskoki... bleeeee

> a mi nigdy nie spada poniej 99%/99% ;> chyba, ze nie wyrabgia dysk z
> odczytem i zlowieszczo spada bufor pamieciowy... ;>

no moj dysk na szczescie wyrabia z odczytem :-)))

ale w sumie majac burn proof to gleboko wbijasz w zapelnienie
bufora nagrywarki :-)

--
Pozdruffka
.Peeter