Re: Padl nieuzywany dysk

Autor: Oskar Wielgosz (oskar_at_polbox.com)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:27:16 MET DST

corvus5 <corvus_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<9jbq5m$58q$1_at_news.tpi.pl>...

> Użytkownik "Roman k." <romku1_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Dysk jest bez problemu wykrywany przez BIOS. Nazwe dysku
> przy starcie podalem. Dysk byl pewnie pusty jak go odkladalem
> do szafki. Widac, ze jest dysk (PM i FDisk widza go, nie ma partycji),
> gdy ja uda mi sie zalozyc przy pomocy FDiska, to po restarcie
> jej znow nie ma. PM sie wykrzacza i sie wiesza... ale dysk cos
> powoli robi.
>
> corvus

Jeśli to Caviar, to objawy przypominają mi złe ustawienie zworek
master/slave.
Caviary mały (mają ?) to do siebie, że wymagają odmiennego ustawienia dla
dysku samodzielnego master oraz master z innym urządzeniem.

Pozdrowienia, Oskar