Re: Slysze mysz i system

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 23:21:02 MET DST

Niejaki(a) RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> szczerze ? to nie wiem :))

taaa... jak nie kreatywny blaster, to co? ;) kurcze.. yamaha jakas? ;>

> kiedys taki byl Diamond s90 (vortex1) ,
> dynamike mial i jedno 0 po przecinku lepsza od live (hehe) .. no ale
> nie dziala z duronowymi plytami niestety

ja mam live!'a podpietego do hifi i jest naprawde git, mp3 leca ciagle,
co jakis czas jakies cdaudio, a do tego jestem szczegolnie wrazliwy na
wszelakie nieostrosci dzwieku/obrazu :) mi nei szumi, ale to jest bx...
;> jest to chyba jedyny rdzen pod ktorym live chodzi az milo ;)