Re: Padl nieuzywany dysk

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 13:39:21 MET DST

Użytkownik "Roman k." <romku1_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Napisz coś więcej. Widać go w BIOS-ie? Rozumiem, że system masz na innym
> dysku, system startuje a potem go nie widzisz? Pozdrowienia
> Roman K.

Dysk jest bez problemu wykrywany przez BIOS. Nazwe dysku
przy starcie podalem. Dysk byl pewnie pusty jak go odkladalem
do szafki. Widac, ze jest dysk (PM i FDisk widza go, nie ma partycji),
gdy ja uda mi sie zalozyc przy pomocy FDiska, to po restarcie
jej znow nie ma. PM sie wykrzacza i sie wiesza... ale dysk cos
powoli robi.

corvus