Re: Padl nieuzywany dysk

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 22:06:57 MET DST

Użytkownik "corvus5" <corvus_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
[ciach]
> Pamietam jeszcze text sprzed ok. 7-10 lat, ze wlasnie dyski robione
> przez Western Digital (czy robia oni cos poza Caviarami?) nie lubia
> gdy sie prad wylacza, gdy sie rozpedzaja. Ponoc aktualnie robione
> dyski maja zabezpieczenie, gdy glowica jest w ruchu i potrafi
> prawidlowo zaparkowac, ale moze...... ma ktos starego Caviara
> do testow? ^_____^

A ja mam do tej pory dysk sprzed chyba 7 lat - taki Caviarek 250MB (chyba
z siedem baniek mnie kosztowal - jak sobie pomysle co bym mial dzisiaj za
to:)) - no ale wtedy tez 1MB kosztowal okragla banieczke :))
i jakos dziala - chociaz teraz to jest uzywany raczej okazjonalnie.
Za to jesli chodzi o 850MB i 6,4GB obydwa caviary to juz niestety
nie byly takie niesmiertelne - na szczescie na 6,4GB mam jeszcze
gwarancje producenta - wiec bede go musial wyslac.

Pozdrawiam TP

ps. ogolnie zrazilem sie do Caviarow po tych dwoch ktore mi padly i po
kilku ktore widzialem u kumpli - a pozatym co to za tasma zabezpieczajaca ?
- nie wiedza ze lepsza jest uszczelka ? chyba tylko po to to stosuja zeby
miec pretekst do nieuznawania reklamacji