Re: Padl nieuzywany dysk

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 18:06:38 MET DST

Użytkownik "trsr of b0r@" <trsr_at_jesli.nie.spamujesz.to.to.wytnij.ch.onet.pl>
napisał w wiadomości news:9j9kja$6v9$1_at_news.tpi.pl...

> :) caviar ma to do siebie, ze nie lubi byc nieuzywany (moze to troche
> smiesznie zabrzmi, ale tak jest: kolega zostawil kawiora na 2 miesiace i
po
> odpaleniu okazalo sie, ze polowa dysku to bad sectory... - z reszta mialem
> kiedys problemy z 3 gigowym dyskiem, ktory tez byl okazyjnie uzywany...)
> Nastepnym razem spraw sobie jakiegos seagate'a czy podobnego, jesli masz
> zamiar rzadko go uzywac i nie ruszac z miejsca...

Pamietam jeszcze text sprzed ok. 7-10 lat, ze wlasnie dyski robione
przez Western Digital (czy robia oni cos poza Caviarami?) nie lubia
gdy sie prad wylacza, gdy sie rozpedzaja. Ponoc aktualnie robione
dyski maja zabezpieczenie, gdy glowica jest w ruchu i potrafi
prawidlowo zaparkowac, ale moze...... ma ktos starego Caviara
do testow? ^_____^

> Pozdrawiam
> (ps. tez mam caviara 1.2Gb (2 talerzowy) i jak do tej pory dziala bez
> problemow (maly serwerek na linuxie))

Hehehe ... a jak nie dziala to tez nie ma problemow? ;)))

corvus