Re: Padl nieuzywany dysk

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 18:00:53 MET DST

Użytkownik "Pawel Boguszewski" <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B5854E1.7A86ABB7_at_1234poczta.onet.pl...

> Tak sie najczesciej dzieje jak dysk jest zle podlaczony - tasma
> niedocisnieta, uszkodzona tasma, zuzyta kieszen na HDD, etc. Sprawdz co
> trzeba. Jak po wlaczeniu kompa rozpoznawany jest nieprawidlowo i cos na
> nim robiles, to pewnie juz tam nic nie ma....

Czasami bywalo, ze przy niedocisnietym kablu nie widzialo mi dysku,
ale probowalem go dociskac i nic. Dysk byl prawdopodobnie pusty.
Ale piszesz, ze to kieszen... sprawdze na innym otwartym kompie

corvus