Re: duzy monitor jako TV

Autor: Tawrosz Piaskowy (gero_at_box43.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 22:49:25 MET DST

Użytkownik "JFK" <jfk_at_okg.gdynia.pl> napisał w wiadomości

> ja bym chcial bardziej sie zapytac niz stwierdzic
> bo na tomashardware doczytalem ze obraz z tunera jest duuuuuuuzo lepszy
niz
> tv chocby z tego powodu ze tuner podwyzsza predkosc odsiwierzania
> jak to wyglada praktyce?
> JFK
Nie jestem pewien dokladnie ale pewnie chodzi o to samo co jest zastosowane
w telewizorach 100Hz. Czyli o wyswietlanie 2 dokladnie tych samych
polobrazow po sobie. Normalny TV wyswietla 50 polobrazow na sekunde a ten
100Hz - wyswietla 100. Eliminuje to efekt migotania. Kiedys nie bylo
ono az tak uciazliwe bo kineskopy mialy slabsza jakosc. Ale teraz kontrasty
sa lepsze, przekatne wieksze i 50Hz zaczyna nie wystarczac.

Pozdrawiam TP