Re: Padl nieuzywany dysk

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 19:36:34 MET DST

> Dysk jest bez problemu wykrywany przez BIOS. Nazwe dysku
> przy starcie podalem. Dysk byl pewnie pusty jak go odkladalem
> do szafki. Widac, ze jest dysk (PM i FDisk widza go, nie ma partycji),
> gdy ja uda mi sie zalozyc przy pomocy FDiska, to po restarcie
> jej znow nie ma. PM sie wykrzacza i sie wiesza... ale dysk cos
> powoli robi.

Myślałem, że to coś podobnego jak u mnie. Ale nie u mnie już BIOS po paru
dniach nie wykrywa dysku. I choć wszyscy pewnie na mnie nawrzeszczą, że to
nie może działać, jak go przywracam do życia (już ok. 50 razy) poprzez
pochylenie o ok. 45 stopni w lewo i lekkie stuknięcie o otwartą dłoń.
Przypuszczam, że w czasie parkowania głowic, robi to zbyt energicznie i po
"zastaniu się" po prostu nie ma siły ich "odparkować". Ale skoro u Ciebie
BIOS go widzi to chyba jednak jest to coś innego.

Pozdrowienia
Roman K.