Re: TV-OUT i problem

Autor: Jacoj (jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 21 Jul 2001 - 19:32:00 MET DST

"Lukasz Szotek" <szotman_at_wp.pl> wrote in message news:9jcbak$4n0$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Mam karte Winfast GeForce II Pro z tv-out i nie moge go wlasciwie uruchomic.
> Kupilem kabel - przejsciowke scart na S-video (karte dostarczono mi bez
> odpowiedniego okablowania) ale na ekranie pojawia sie jakas "kaszana". Obraz
> skacze, jest bardzo znieksztalcony i nic w zasadzie nie da sie zobaczyc.
> Grzebanie w roznych ustawieniach sterownika nic nie pomaga, tak jak
> uruchominie programu TV - tool. Wyprobowalem chyba wszystkich ustawiem,
> obraz ulegal zmianom, ale wciaz byla to "kaszana".
> [...]

Sprawdź jaki masz układ na karcie do TVout, jeśli CH700x firmy Chrontel),
to użyj TVCC2000 http://come.to/tvout, jeśli układ BT869 (firmy Brooktree),
to użyj TVtool. I zainstaluj sterowniki do GeForca v6.50 lub podobne
(zauważyłem, że ze ster. v12.41 _czasami_ są problemy). Acha i odłącz
inne urządzenia od telewizora (magnetowid , satelitę, itd.) bo czasami
sygnały nakładają się na siebie i wychodzi "kaszana" (np. mój telewizor
tak ma, wejście SCART i wej. composite znajdujące się z przodu są ze sobą
połączone i gdy nie odłączę magnetowidu, to mam "kaszanę").

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Aksjomat Aquinasa - co uchodzi Bogom, nie uchodzi krowom.