Re: NERO /MP3->CdAudio problem !!!

Autor: Negatyw (negatyw_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 00:14:17 MET DST

Użytkownik "Andore Jr" <andore_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> a na czym polega "cisza" w tych utworach - trwają tyle ile powinny, ale
ich
> nie słychać, czy po prostu ich nie ma i odtwarzacz przeskakuje na następny
> track??

Track-i fizycznie sa. Trwaja tyle ile powinny. Sekundy pykaja jak powinny.
Jest tylko cisza zamiast muzy...

> bo jeśli to drugie, to może być wina plików, których Nero nie
> potrafi skonwertować (uszkodzone mp3) Często mi się ostatnio to zdarzało w
> Nero od 5.5.1.8 - to dziwne, bo w 5.0 nie było takich problemów i do tego
> informował, że ścieżka "seems to be damaged" (jakoś w następnych wersjach
> Nero nigdy już nie zobaczyłem takiego komunikatu)

No wlasnie - gdy mialem taki komunikat, yo oczywista sciagalem MP3-ke
kolejny raz (z innego zrodla i innej dluposci samego pliku). :)))
Podczas tego doswiadczenia - tez nie wyswietlil ani razy takiego komunikatu.

> Najłatwiej problem rozwiązać, zmieniając soft do nagrywarki, możesz też
> spróbować przekonwertować mp3 do wav przy pomocy jakiegoś innego programu
> nagrywać audio z wav-ów
> ja przeszedłem na wawowanie Winampem :-) i od tego czasu przestałem
> narzekaćna nero

Tak tez zrobie i poinformuje o wynikach. Dzis mnie juz cosik sen zmorzyl...
:)))))))

Wielkioe dzieki za wszystkie podpowiedzi !!!! :))

Pozdro
Negatyw