Re: MP3->WAV

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 00:14:28 MET DST

Użytkownik "Teo" <teo_at_poland.com> napisał w wiadomości

> wiekszy smietnik jest przez takie bezcelowe gadanie, skoro znales
odpowiedz
> to zamiast dyskutowac mogles mu odpowiedziec, a tak tylko pomagasz
zasmiecac
> grupe wypisujac w co drugim poscie NTG.

Bezcelowe - nie zgodze sie, ma to swoj cel.
Sposob realziacji wezme pod rozwage.....
NTG to 3 literki, twoj post to moje NTG z calego tygodnia :))
(just kidding)

> jak smierdzi to lepiej nie ruszac, bo to pewnie g**no ;))

nie, az tak be be na grupie nikt nie robi....

> ps. modemowcy takze korzystaja z grup i nie spsob specjalnie dla jednego
> pytania subskrybowac odpowiednia grupe, a jaeszcze jedno wczesniej trzeba
ja
> znalezdz!

co nie jest absolutnie trudne i zajmuje bardzo malo czasu....
A to z modemowcami to przesada :) sam mialem modem 33.6.... nawet jak
cale moje NTG z 1 dnia zajmuje 30KB to te pare sekund nie czyni roznicy.
modemowiec tez czlowiek wiec nie zmuszajmy go do zasysania postow nt ikonek
jak on chce poczytac grupe o sprzecie.....

prawda jak zwykle lezy po srodku...

pozdr