Re: modem ISDN na USB.. pilne

Autor: Bartek G (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 00:41:36 MET DST

> Witam
> Mam z tym problemy(modem ISDN Trust TA(chyba TA)).
> Czy to normalne ze taki modem, zamiast w "Modemy" instaluje sie w "Karty
> sieciowe"?
> Mozna z niego dzwonic na 0202122?
> Mozna uzywac jednej pary? (64 kbps)
> Jak ulozyc te pary? dokladnie posrodku?? <-- to jest dla mnie wazne!!!!
> Czy jest wazna kolejnosc? np pom-nieb albo nieb-pom ?
> W takim kabelku ISDN jest 50 V ?
> Dzieki za wszelkie szybki uwagi, bo jutro z rana instaluje go :(
> Pzdr
> Wasko Lukasz
> [...]

Na jedno napewno znam odpowiedz:
Nr dostepowy na ISDN 0202422 , a jesli twoj modem pracuje takze w systemie
analogowym to mozesz tdzownic na 0202122 ale to chyba nie ma sensu. Pozatym
do ISDN sa inne wtyczki 8 pin
Moj modem ISDN tez sie instalije w miesjscu karty sieciowe, ale takze dodaje
cos do modemów.