Re: NERO /MP3->CdAudio problem !!!

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 09:09:25 MET DST

Użytkownik "Negatyw" <negatyw_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mikeypaw" <mikeypaw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Podmienilem NERO na wersje 4.0.9.1 - efekt dolkadnie taki sam... :(((
> Co jest grane... ????????? Nigdy takiego efektu nie mialem. Czyzby blad
> nie tkwil w samym NERO ???

a na czym polega "cisza" w tych utworach - trwają tyle ile powinny, ale ich
nie słychać, czy po prostu ich nie ma i odtwarzacz przeskakuje na następny
track?? bo jeśli to drugie, to może być wina plików, których Nero nie
potrafi skonwertować (uszkodzone mp3) Często mi się ostatnio to zdarzało w
Nero od 5.5.1.8 - to dziwne, bo w 5.0 nie było takich problemów i do tego
informował, że ścieżka "seems to be damaged" (jakoś w następnych wersjach
Nero nigdy już nie zobaczyłem takiego komunikatu)
Najłatwiej problem rozwiązać, zmieniając soft do nagrywarki, możesz też
spróbować przekonwertować mp3 do wav przy pomocy jakiegoś innego programu i
nagrywać audio z wav-ów
ja przeszedłem na wawowanie Winampem :-) i od tego czasu przestałem
narzekaćna nero

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---