Re: ATI Rage VIVO, SB Live 5.1 i Windows2000-czy jest sens?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 19 Jul 2001 - 20:50:05 MET DST

Niejaki(a) Marcin Szydłowski <szydlo_at_gdynia.serw.net> w grupie
pl.comp.pecet doznal olsnienia i napisal:
> pracuje obecnie pod Windows98 ale "boli" mnie ograniczenie wielkosci plikow
> AVI do 2GB, wiem ze nie ma tego ograniczenia w Windows2000, ponadto ponoc
> lepiej zarzadza on pamiecia. Mam pytanie do bardziej z Win2000 obytych
> userow: czy bede mogl wykorzystac pelnie mozliwosci sprzetu pod Win2000 tak
> samo jak pod Win98? rozbija sie glownie o sterowniki.

jak najbardziej, tylko polecam dolozyc ramu... u mnie jest 384 mb i jest
ok. dokup jedna kosc 256 mb :) 128 to jest imo za malo dla niego. na 192
mi brakowalo ramu... :/

> Moj sprzet:
> Asus A7V133
> Athlon 1.2 GHz (266)
> 128MB PC133 CAS2 MTec
> ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB
> SB Live! 5.1
> sieciowka Planetpodobna combo
> dysk Maxtor 40GB 7200obr DiamondMax
> CDRW Teac CD-W516EB
> DVD Hitachi GD-2500
>
> uzywam sprzetu glownie do nagrywania plyt VideoCD (najpierw z VHS do AVI w
> kodeku PicVideo MJPEG, potem kompresja koderem Panasonica do VCD), troche
> gram w rozne RTS, ogladam filmy DVD i oczywiscie DivX.

nadaje sie swietnie :) ja podobnie uzywam. od czasu jakas gierke po
sieci, ale rzadko... za to divx'y to jak najbardziej ;)

nie wiesza sie prawie wogole (no dobrze... nie wytrzymuje
kilkugodzinnego DDoS'a z trzech innych maszyn).

> Czy jest sens przesiadac sie na Windows2000? naczytalem sie o ograniczeniach
> sterownikow dla Live! 5.1 (brak dekodowania AC3, uzywam obecnie PowerDVD 3.0
> i zestawu glosnikow DTT2200, polecam).

eee... ac3 niet? to dziwne, bo ja sobie dvd'ki spokojnie odtwarzam.. to
jest chyba kwestia sterownikow... a glosniki mam z wiezy ;>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|________txt by: Danny M. - Fallout2 Dev. (Interplay)____________|