ATI Rage VIVO, SB Live 5.1 i Windows2000-czy jest sens?

Autor: Marcin Szydłowski (szydlo_at_gdynia.serw.net)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 20:34:37 MET DST

Witam,
pracuje obecnie pod Windows98 ale "boli" mnie ograniczenie wielkosci plikow
AVI do 2GB, wiem ze nie ma tego ograniczenia w Windows2000, ponadto ponoc
lepiej zarzadza on pamiecia. Mam pytanie do bardziej z Win2000 obytych
userow: czy bede mogl wykorzystac pelnie mozliwosci sprzetu pod Win2000 tak
samo jak pod Win98? rozbija sie glownie o sterowniki.

Moj sprzet:
Asus A7V133
Athlon 1.2 GHz (266)
128MB PC133 CAS2 MTec
ATI Rage Fury Pro VIVO 32MB
SB Live! 5.1
sieciowka Planetpodobna combo
dysk Maxtor 40GB 7200obr DiamondMax
CDRW Teac CD-W516EB
DVD Hitachi GD-2500

uzywam sprzetu glownie do nagrywania plyt VideoCD (najpierw z VHS do AVI w
kodeku PicVideo MJPEG, potem kompresja koderem Panasonica do VCD), troche
gram w rozne RTS, ogladam filmy DVD i oczywiscie DivX.

Czy jest sens przesiadac sie na Windows2000? naczytalem sie o ograniczeniach
sterownikow dla Live! 5.1 (brak dekodowania AC3, uzywam obecnie PowerDVD 3.0
i zestawu glosnikow DTT2200, polecam).

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie

Pozdrawiam
Marcin