Re: @@ Co sadzicie o HIS G-Force 256 @@

Autor: Robert (skyrobin_at_sec.polbox.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 23:14:36 MET DST

> Zapewne tak samo żałosna jak na Prolinkach / Palitach / i innych
"dziwnych"
> kartach ...
>
> Lepiej dołoz kilka zlotych i kup uzywanego Geforce2MX np.
Leadtek,Hercules.

Czy Ty w ogole widziales (porownywales) kiedys jakosc obrazu Matroxa G400
(ktorej jestem jeszcze szczesliwym posiadaczem) z np: Prolinkiem GeForce2
PRO?
Bo ja porownywalem w rozdzielczosci ekranowej 1152x864 (16 i 32 bit) i
pomimo ze jestem dosc wymagajacy w kwestii jakosci obrazu a szczegolnie
ostrosci literek to i tak roznice byly na tyle niewielkie, ze praktycznie
pomijalne w codziennej pracy.
Jakosc obrazu obydwu kart jest bardzo dobra, bez znieksztalcen czy "cieni".
Znaczace roznice miedzy "lepsza" i "gorsza" wystepuja dopiero w wyzszych
rozdzielczosciach i czestotliwosciach odswiezania obrazu. Pomijam oczywiscie
typowe najtansze karty grafiki, gdzie roznice w jakosci obrazu innego
egzemplarza nawet tego samego modelu karty moga byc duze.

Pozdrawiam,
Robert.