Re: Nagrywarka CD-W512EB Teac

Autor: Dariusz Jaworowski (darekjaw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 23:17:43 MET DST

Mac_Kochmański wrote:

> Szanowni Grupowicze!
>
> Mam w planie zakup nagrywarki CD-W512EB Teac-a. Chcialbym wiedziec czy ktos
> z Was posiada ten model nagrywarki, jak sie ona wedlug Was sprawuje, jakie
> sa wedlug Was jej najwieksze wady, jakie rodzaje plyt do niej najlepiej
> stosowac /chce nagrywac i audio i cd-r-y z oprogramowaniem/ i czy ktos z Was
> nagrywal na takiej nagrywarce plyty audio na kompakty Technicsa i z jakim
> skutkiem /czy byly problemy/ lub na inne kompakty /tak samo czy byly z tym
> problemy/?

Używam jej w firmie od marca, nagrałem w tym czasie około 300 płyt
(właściwie w większości same dane, na Verbatimach MetalAzo). Nie
kopiowałem niestety zbyt często płyt audio (raptem może z 10szt.), ale
wszystkie z nich chodziły bez zarzutu w różnych kompaktach. Nagrywarka
ma pewne "wady" jeżeli chodzi o przegrywanie płyt z grami. Podobno nie
radzi sobie (nigdy nie próbowałem, ale takie czytałem opinie) z
kopiowaniem płyt na Dreamcasta i Playstation2, a jeżeli chodzi o PC'ta
to kopia gry zabezpieczonej przy użyciu Safedisc2 działa tylko w nagrywarce.
Poza tym moim zdaniem jest super i szczerze polecam.

Pozdrawiam

Darek J.