Re: Stary joysick

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 00:02:40 MET DST

Maciej Bojko wrote:

> I coz z tego? Czy do peceta mozna podlaczyc tylko joystick
> analogowy? Jesli tak, to jeden z moich (bylych) joystickow powinien
> rozplynac sie w obloku logiki...

Na upartego, można zrobić sobie przelotkę (interfejs) - ja tak zrobiłem,
żeby mi sie nie marnowały stare Joy'e z Atari ;-)
Schemat wziąłem z "Nowego elektronika" -> dla zniechęcenia dodam, że
interfejs przede wszystkim zawiera dwa scalaki CD4009 oraz CD4066
(lub dwa takie, gdy chcemy podłączyć dwa Joy'e ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|