Re: Soltek 75KAV i DURON750@910

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 10:21:36 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "SS" <ssobie_at_poland.com> wrote in message

> mam zeczowe argumenty

Twoje rzeczowe argumenty to powiedziec ,ze cos jest do dupy (w tym wypadku
SOLTEK ) ????
Wiem ,ze masz Abita - ja mam Solteka i rownie dobrze moge powiedziec ze
seria plyt Abit KT7x (x- dowolna litera) jest do d.....
Jednak uwazam ,ze kazdy sam powinien zdecydowac co kupuje .
Uwazam , ze Soltek to b.dobra plyta jak na swoja cene .... Abit tez, tylko
opinie o Abitach na wielu grupach dyskusyjnych sa inne od Twoich doswiadczen
..
 Nie polecal bym Abita dla kogos kto 1 raz sklada sam komputer , na grupie
jest wiele informacji , ktore to potwierdzaja .......

 Ale wzasadzie mozemy skonczyc dyskusje co jest lepsze bo to jest bezsensu
:-)))))