Re: Modem i wtyczka

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 10:24:06 MET DST

Użytkownik "GS" <grzegorzs_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie doosob orientujacych sie w elektryce? Przy modemach
> zewnetrznych mamy zasilacz. Moje pytanie to - czy we wtyczce do modemu
> (ksztalt rurki) + mamy na zewnatrz, a - wewnatrz tej rurki, czy odwrotnie?
> moze jest jakis sposob na rozpoznanie tego jakims doswiadczeniem, bo
> niestety nie jest to nigdzie na modemie i na zasilaczu opisane nie
> wspominajac juz o instrukcji obslugi.
> Pozdrawiam GS

zwykle masa (-) jest na zewnatrz ale.........

1)
wez diode swiecaca podepnij do bateryjki 4.5 V i zobacz kiedy swieci, teraz
podepnij do zasilacza , zapali sie tylko jak podpniesz ja identycznie jak do
bateryjki (zidentyfikujesz + i - bo na beteri jest to onzaczone), dodam ze
taka dioda sie zpali zapewne :) ale powinno sie udac.

2)Nie pisze na zasilaczu ani modemie ? -(o+) ????

3) rozkrec modem i zobacz jaki kabelek z zsilacza dochodzi do duzych polaci
miedzi na plytce - na 95% to masa.

4) Zasilacz jest pradu stalego :) ? Wsio powinno pisac na obudowie..

to chyba tyle ( to bardzie elektronika alem oze byc i elektryka)