Re: Soltek 75KAV i DURON750@910

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 22:35:13 MET DST

"SS" <ssobie_at_poland.com> wrote in message
> (Sorry za dlugosc ale mysle ze moje spostrzezenia sa prawidlowe)
>
> Zawsze gdy ktos nie ma rzeczowych argumentow to zaczyna czepiac sie

mam zeczowe argumenty

> netykiety - tak jest bardzo czesto . Netykieta nie sluzy do konczenia
> dyskusji gdy stwierdzi sie ,ze nie ma sie racji albo palnelo sie bzdure.

ale gosciowi sie juz wiele razy powtarzalo ze ma poprawnie cytowac

> Wiec prosze bez takich wyjazdow , bo na tej grupie sa wieksi specjalisci
od
> Ciebie .

jakchi wyjazdow
juz kilka razy mu pisalem o problemi w soltekach ale do niego
jak grochem o sciane

>Ja tez nie uwazam sie za guru ale na posty odpowiadam zgodnie z
> wlasna wiedza i doswiadczeniami .

a ty myslisz ze co ja mam wizje od wielkiego boga Amona
albo mam oltazyk gdzie jak zloze ofiare z owcy to mi sa wyjawiane
wszytkie sekrety wszechswiata

> Powtarzam jesli nie masz juz nic do powiedzenia to niezaslaniaj sie
> Netykieta !!!!

ale z ja mam wiele do powiedzenia tylko jak juz pisalem do pewnego
osobnika jak grochem o sciane, nic nie dociera, klapki na oczach

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!