Re: Duże podwyżki cen sprzętu komputerowego. W-wa.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 22:31:34 MET DST

"Tomasz Radko" <trad_at_poczta.interia.pl> wrote in message

> Zaopomniałeś dodać, że przez cały ten czas eksport wzrastał. A zbójeckim
> prawem eksportera jest narzekać na przewartościowaną złotówkę. Bo każda
> jej dewaluacja to dla niego dodatkowe zyski.

powiedz to stoczniowcom w trojmiscie ktorzy robia statki dla niemcow
a niemcy maja swoj sztywny kurs waluty i nie obchodza ich aktualne
korsy

> Wszyscy analitycy, gwałtowne załamanie, kryzys - duże slowa, zero
> faktów.

ze nie ma skutkow to sie ciesz

> Nie miała pokrycia - a konkretnie? Wreszcie: dlaczego w takim razie
> zlotówka trzymała się mocno? Spisek masonów i imperialistów ze zgniłego
> Zachodu?

roznica miedzy stopsmi procentowymi w polsece i zgaranica, roznica jest taka
wielka ze tylko osiol nie wymienil by pieniedzy na na polskie walory
z gwarancja rzadowowa, pozwalajacych osiagnac szybki, pewny i wysoki zysk.

> Jak to się stało, że złotówka w ciągu 2-3 dni spadła o około 8%? Jakie
> to nowe informacje ekonomiczne były impulsem do tak gwałtownego ruchu?

prawde o polskiej gospodarce powieidzial Miller
dla mnie on nikim nadzwyczjnym nie jest ale przynajmniej sie nie bal
powiedziec prawdy

> Gdybyś czytał jakieś gazety (poza Trybuną i Nie)

nie czytam tych gazet, czytam jedynie Dziennik Baltycki

> to być może
> zauważyłbyś, że wszyscy analitycy przypisują tę zasługę wypowiedzi p.
> Millera. Na psychologiczne przyczyny takiego spadku kursu wskazuje
> również fakt, że wystarczyła informacja o projekcie zmian budżetu
> (bardzo kiepskim, ze znacznym powiększeniem deficytu i brakiem konkretów
> w kwestii cięć wydatków), aby sytuacja się uspokoiła a złotówka zaczęła
> powoli odzyskiwac utracony teren.

zlotowka moze se rosnac w sile
ale po co skoro gospodarka jest slaba,
a co najgoresz rosnie bezrobocie wiec po co ludziom silny pieniadz skoro nie
maja go w kieszeni

> A prawdziwy spadek to zobaczysz dopierow tedy, gdy do budżetowych
> konfitur dobiorą się Twoi idole z LSD ;-)

skad ten wniosek ze to sa moi idole

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
http://biohazardland.50megs.com/
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!