Re: Sony G200 a G220 - roznice?

Autor: root (linux_at_box43.pl)
Data: Tue 17 Jul 2001 - 22:30:59 MET DST

doradzam zakup Sony niż Samsung

Sony G-200 FD Trinitron, 96 kHz, 50-160 Hz, plamka 0.24 kineskop Sony Flat
Display Trinitron, plamka 0.24 mm, 3 lata gw.

Samsung SyncMaster 700 IFT 0.25 mm, maska Ultra CLEAR, maks. rozdzielczość:
1600x1200 @ 75 Hz, 96 kHz, krótki kineskop, złącza BNC

Kilka słów o Samsungu 700IFT / pozwole przytoczyć sobie opinie z
www.benchmark.pl
Ten monitor jest dobry, ale:
1. Dla osob ktorym nie przeszkadza piszczacy rdzen przetwornicy (tego nie
czytaja szczesliwcy ktorzy kupili nie piszczacy egzemplarz (znam jednego)
przed 01.01.2001, poniewaz po tej dacie nie znalazlem w Lodzi ani jednego
nie piszczacego egzemplarza, chociaz te nowe pracuja juz na sterownikach
umozliwiajacych wyswietlanie rozdzielczosci 2048...nie wazne na ile).
Oczywiscie zaden sprzedawca nikomu oficjalnie o tym nie powie.
2. Dla osob ktore mieszkaja kolo ulicy o duzym natezeniu ruchu (nie sluchac
zle zalanej przetwornicy).
3. Dla osob ktore pracuja na rodzielczosci 1024X768 100Hz i czesto czytaja,
a ktorym nie przeszkadza iz tekst (pod IE rozmiar tekstu: sredni) od srodka
ekranu do jego brzegow staje sie nieostry/nieczytelny (bo kineskop ten nie
jest plaski z zalany szklem, najgrubszym na brzegach ekranu i dajacym
zludzenie plaskosci).
Powyzsza opinie pisze po doswiadczeniach glownie z tym modelem (ok. 10sztuk)
ale rowniez z innymi modelami innych firm z jakimi mialem doczynienia od
02.01.2001r. Ja naprawde przez trzy miesiace chcialem kupic ten monitor :)))

--
Krzysztof Wrona
linux_at_box43.pl