Re: 7200rpm kontra 5400rpm

Autor: krzyss (q_at_kill.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 20:35:34 MET DST

"Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl>

Nie interesują mnie Twoje poglądy, dopóki publicznie nie wprowadzasz
ludzi w błąd. A to właśnie robisz.
Jak dla mnie możesz uważać nawet, że liczy się tylko prędkość obrotowa
i nic więcej i dopóki nie próbujesz tego wcisnąć innym, możesz nawet
wytapetować tym stwierdzeniem swoje ściany.
He he powiem ci wiecej nie dosc ze publicznie to jeszcze ludziom taka
ciemnote wciskam w pracy :))
Ale kto powiedzial ze na tej grupie moga byc tylko cyferki i wyklady ?
Jasne jest ze dyski 7200 sa duzo szybsze i tego nie podwazysz :PP
i ja uwazam ze oplaca sie doplacic 100zl za ta wieksza wydajnosc nawet jak
bys jej mial w tej chwili nie wykorzystac.
Prawdopodobnie jak bysmy rozmawiali o kartach graficznych to bys twierdzil
ze nie ma roznicy miedzy gf2 a gf3 a to co w testach widac to i tak nigdy
nikt tego nie wykorzysta... ehhh celeron lepszy od pentium; duron lepszy od
athlona; .... itp itd...
Skonczmy juz ta rozmowe bo nie wiem czy widzisz ale nie prowadzi ona do
niczego.
Aha a ludzie sami sie przekonaja jak kiedys kiedys sie przesiada z 5400 na
7200.....

krzyss vel Qkill