Stabilnosc ??? - dlugie

Autor: Waldek (waldekgr_at_poczta.fm)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 20:38:50 MET DST

Witam - jestem swiezym posiadaczem nowiutkiego sprzetu?
Ten sprzet to:
=======================
Plyta: AK73 PRO
Athlon 1,2 Ghz FSB 233
256 MB RAM
Geforce 2 MX 400 - 64 MB
Karta muzyczna - zintegrowana SB 128

System to Windows 98 SE
======================
Niestety mimo iz zainstalowalem wszystkie sterowniki z dolaczonych plytek i
w Panelu Sterowania => SYSTEM wszystko jest OK, tzn. nie ma zadnych
wykrzyknikow, znakow zapytania itp. to komputer nie jest stabilny !!!

Zdarza sie, ze po wejsciu do jakiejs gry zawiesza sie, albo zanika dzwiek po
czym znowu jest itp.

Jeszcze kilka pytan:
1) Czy Windows 98 SE potrafi poprawnie obsluzyc 256 MB RAM ? (moze to jest
przyczyna moich klopotow ?)
2) Czy to normalne ze na takim sprzecie film odtwarzany w formacie divX
czasami (nieznacznie) szarpie ?
3) Jaki system polecacie na moj sprzet aby dzialal stabilnie?

Aha do sprzetu mam jeszcze dolozony: tablet Phentagram, skaner Plustek,
drukarka Lexmar Z32, SDI, karta sieciowa, modem.