Re: Stabilnosc ??? - dlugie

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 09:56:16 MET DST

Niejaki(a) Waldek <waldekgr_at_poczta.fm> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> Witam - jestem swiezym posiadaczem nowiutkiego sprzetu?
> Ten sprzet to:
> =======================
> Plyta: AK73 PRO

dokladniej co to za stuff?

> Athlon 1,2 Ghz FSB 233
> 256 MB RAM

pc133? moze jakies dziwne ustawieniea w biosie, tzw. jest cas3_at_133, jest
cas2, lub 50ns, gdy 60ns jest to pamiec...

> Geforce 2 MX 400 - 64 MB

wiesza sie obraz?

> Karta muzyczna - zintegrowana SB 128

zapewne jeden z problemow... nie mam pomyslow...

> System to Windows 98 SE
> ======================
> Niestety mimo iz zainstalowalem wszystkie sterowniki z dolaczonych plytek i
> w Panelu Sterowania => SYSTEM wszystko jest OK, tzn. nie ma zadnych
> wykrzyknikow, znakow zapytania itp. to komputer nie jest stabilny !!!
>
> Zdarza sie, ze po wejsciu do jakiejs gry zawiesza sie, albo zanika dzwiek po
> czym znowu jest itp.

hmmm... plyta moze? skoro dziwek to wbudowany dzwiek plyty sie rypie
pewnie...

> Jeszcze kilka pytan:
> 1) Czy Windows 98 SE potrafi poprawnie obsluzyc 256 MB RAM ? (moze to jest
> przyczyna moich klopotow ?)

powinien. ale nie wiem, bo organopleptycznei nie sprawdze, bo wywalilem
na zbity pysk. mi 384mb chodzi cudownie pod win2k :)

> 2) Czy to normalne ze na takim sprzecie film odtwarzany w formacie divX
> czasami (nieznacznie) szarpie ?

nie

> 3) Jaki system polecacie na moj sprzet aby dzialal stabilnie?

linux, win2k... ;p

moze komp sie przegrzewa? otworz obudowe. jaki masz cooler na cpu?

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|