Re: Stabilnosc ??? - dlugie

Autor: Adam (adamw_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 21:05:09 MET DST

> Niestety mimo iz zainstalowalem wszystkie sterowniki z dolaczonych plytek

A Via4in1 miedzy innymi tez bylo ?

> Jeszcze kilka pytan:
> 1) Czy Windows 98 SE potrafi poprawnie obsluzyc 256 MB RAM ? (moze to jest
> przyczyna moich klopotow ?)

Spokojnie ,256ram dla windy98se -nie ma problema

> 2) Czy to normalne ze na takim sprzecie film odtwarzany w formacie divX
> czasami (nieznacznie) szarpie ?

No roczej nie, napewno nie ,powinny chodzic plynnie

> 3) Jaki system polecacie na moj sprzet aby dzialal stabilnie?

Kazdy MUSI chidzic stabilnie
a oprocz tego to
Piszesz ,tak jakbys mial jakis wiekszy wybor ;))

> Aha do sprzetu mam jeszcze dolozony: tablet Phentagram, skaner Plustek,
> drukarka Lexmar Z32, SDI, karta sieciowa, modem.

Aaa , to moze pomoze
zonglerka w slotach !
Calkiem mozliwe .
A nwet stawialbym na to !