Re: Jaki Pentium?

Autor: supreme>>> (no_at_e.mail)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 13:14:40 MET DST

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_poland.com> wrote in message
> a P4 narazie tylko do rambusuow sie nadaje - a ceny tego ramu.....
> do TB mozesz kupic plyte DDR lub SDR (a tani jak barszcz a im wiecej ramu
> tym lepiej to kady wie)
>
> ja wybieram to co lepsze - AMD, jak intel zrobi lesze - biore intela.

Wg mnie obecny p4 to calkowity niewypal ;)
Intel musi zrobic kilka poprawek przy przesiadce na 0,13 um i nowy socket -
inaczej pojdzie na dno.

Wg mnie p4 uratowac moze tylko:

1. Rozwiazanie problemow z przegrzewaniem i co za tym idzie spowalnianiem
zegara

2. Solidne wzmocnienie klasycznego FPU - obecny jest kompromitujaco powolny,
nadal wiele programow i gier wymaga mocnego FPU dlatego TB wygrywa

3. Obsluga w miare tanich pamieci DDR

Co o tym sadzicie?

--
pozdro!