Biosy.

Autor: Jharod Gray (jharod_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 13:23:39 MET DST

Cze!

Od razu przepraszam jesli moje pytania juz sie byly pojawily
na grupie ale zazywam jej nieczesto...

Czy mozecie podac mi adres strony z ktorej moglbym sciagnac
update do biosu Award (6.00PG - ob.wersja). Na stronie
Phoenixa mozna tylko uzyskac jakies tam ze do ciebie zadzwonia
czy cos.. Ewentualnie przyjme na priv, do 9MB.

Moja wersja ma juz prawie roczek, czy cos sie zmienilo od tego czasu;
chodzi szczegolnie o obsluge bootloadera powyzej 1024 cylindra (klastra?,
nie pamietam...), lilo i inne robia mi numery.

Czytalem gdzies o wstawianiu zamiast BIOS boot linux'a, czy mozecie
przyblizyc mi temat?

Dzieki

JG
jharod_at_poczta.onet.pl