Re: 7200rpm kontra 5400rpm

Autor: krzyss (q_at_kill.pl)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 13:21:04 MET DST

>I oto chodzilo chcieli dowodow to im je przedstawilem ale oni pewnie zaraz
>zaczna pisac ze jeden dysk zdefragmentowany drugi nie ehhh uparci sa
>poprostu a roznica miedzy tymi dyskami jest duza i nie trzeba nic tak
>skomplikowanego robic zeby sprawdzic ze przyjemniej sie pracuje/bawi na
>komputerze z dyskiem 7200obr niz 5400obr (nawet gierki sie szybciej laduja
>:))

Jeszcze raz przejrzyj specyfikację obu dysków, pomyśl, to naprawdę nie
zaboli...

---------
Sluchaj czy ja cie obrazam ? Nie interesuje mnie czy dysk ma 2mb cache czy
0,5mb....
Interesuje mnie ogolna wydajnosc. A dyski 5400 z 2mb cahce tez sa drozsze od
tych z 512kb.
Wiec czemu mi nie kazesz przegladac specyfikacji dyskow scsi i doszukiwac
sie ze sa do dupy....
Zreszta o ile mi wiadomo... (moge sie mylic) Seagate nie robi dyskow 5400 z
2MB cache...

krzyss vel Qkill