Re: Jaki Pentium?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Sun 15 Jul 2001 - 12:34:25 MET DST

> Plyte tez musze kupic, wiec nie jest to przeszkoda.
> Wiem ze taka plyta jest drozsza, i slyszalem ze ponoc nie oplaca sie
kupowac P4, ale jak
> teraz zmienie procesor to nastepny raz bedzie pewnie za dwa lata, wiec
chce kupic cos z > przyszloscia.

P4 jest bez przyszlosci :)
INTEL juz zapowiedzial zmiane gniazdka procesora (nie wiem kliedy to zorbi)

> A nie jest bardziej zawodny? Nie chodzi mi o zadne podkrecanie, tylko o
to, zeby go szlag nie
> trafil od normalnego uzywania (Jak niegdys mojego 486DX).

tak samo jak P4 jak dasz dobre chlodzenie to nic sie nie stanie !
a P4 narazie tylko do rambusuow sie nadaje - a ceny tego ramu.....
do TB mozesz kupic plyte DDR lub SDR (a tani jak barszcz a im wiecej ramu
tym lepiej to kady wie)

ja wybieram to co lepsze - AMD, jak intel zrobi lesze - biore intela.