Re: Kradziez danych w serwisie - pytanie.

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 19:00:08 MET DST

Użytkownik Pazuzu <gregszuba_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9iif24$s0v$1_at_news.tpi.pl...
> Mialem swoj komputer w serwisie bo mieli przelozyc mi plyte i procek ale je
> spieprzyli (pisalem o tym w innych postach).
> Po przyjsciu do domu zauwazylem, ze w Accesie przy probie otwarcia pliku
> pojawil mi sie jakis inny dysk niz moj i inny folder. Wyglada to tak, ze
> serwis dopial 2 dysk i zciagnal baze danych moich klientow czyli po prostu
> ukradl.
> Co moge teraz zrobic oprocz powykrzykiwania na nich???
> Te dane sa dla nich atrakcyjne bo prowadza rowniez druga dzialalnosc w mojej
> branzy.
> [...]

Bez przesady. Nie wiadomo co robili, może się tylko
pobawili troche w Accesie czy działa stabilnie - po prostu zauważyli że
to jest ważny program ich klienta.

Trzeba było sobie bazę skompresować z hasłem np. winrar'em
i spałbyś spokojniej :/

PeJot