Kradziez danych w serwisie - pytanie.

Autor: Pazuzu (gregszuba_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 11 Jul 2001 - 23:04:09 MET DST

Mialem swoj komputer w serwisie bo mieli przelozyc mi plyte i procek ale je
spieprzyli (pisalem o tym w innych postach).
Po przyjsciu do domu zauwazylem, ze w Accesie przy probie otwarcia pliku
pojawil mi sie jakis inny dysk niz moj i inny folder. Wyglada to tak, ze
serwis dopial 2 dysk i zciagnal baze danych moich klientow czyli po prostu
ukradl.
Co moge teraz zrobic oprocz powykrzykiwania na nich???
Te dane sa dla nich atrakcyjne bo prowadza rowniez druga dzialalnosc w mojej
branzy.
Wiem, ze moglbym to zglosic na policje, ale jak udowodnic im kradziez
danych???
Co radzicie???
Czy gdzies na moim dysku zapisalo sie np. kiedy jaki plik zostal gdzie
przekopiowany???

Pozdrowienia
G.Szuba