Re: OpenGL na GF2MX(400)...

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 19:00:02 MET DST

Użytkownik Weird <wanderer_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9ikddq$5rd$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> bylo/jest...
> A bylo to tak:
> Za gorami, za rzekami, ... ;)
> Najpierw reinstalka windy, bo narzucalem tam smieci - bylem w koncowym
> stadium desperacji...
> Nastepnie stery do plyty (aliagp1.74e), dx8, detonator (4.12.01.797) i...
> nadal cos nie tak!!! ):|
> Ok., wiec wywalam 1.74e i wrzucam 1.80 (najnowsze jakie znalazlem) - to
> samo!
> Poszedlem na male conieco... :]
> Instaluje 12.41 (certified by nvidia) - ciagle nic...

Tak działa w trybie kompatybilności z PCI
zrób test w 3dmarku to Ci przejdzie entuzjazm ;)

> No ja nie wiem, ale to jakies podejrzane...
> Czyli dokladnie jest tak, ze bez steru aliagp dziala opengl, ale sa problemy
> z laczeniem z internetem (twardy zwis podczas laczenia), natomiast ze
> sterami, z modemem jest ok., ale opengl nie dziala...
> Ehh, ludzie co robic, bo ja wysiadam...?

Jeżeli nie zwolnisz AGP do x1 (no chociażby powerstripem) to możesz
się tak bawić w nieskończoność.

PeJot