Odp: PADŁ TWARDY CHYBA - co robic????

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Fri 13 Jul 2001 - 18:59:59 MET DST

Użytkownik <krziwin_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:6157.00000004.3b4db34c_at_newsgate.onet.pl...
> Wszystko jest na miejscu: pieprzone kable, pieprzone zworki itp.
> Nie rozumiem dlaczego twardy wysiadł po wyjęciu z wszelkimi srodkami
> ostroznosci.
> I nie pytajcie czasem czy wyłączyłem komputer z sieci...
> Proszę...Moze ktoś wie coś na ten temat:
> czy jest jakaś magiczna możliwość odzyskania danych z twardego kiedy nie
> rozpoznaje go bios ? To sie nazywa fizyczne uszkodzenie ? Nawet nim nie
> puknąłem o poduszkę....
> Jestem załamany.

Jeszcze się nie poddawaj i nie rzucaj dyskiem o ścianę.

Zakładając że dysk się rozkręca ,to musi być brak styku taśmy IDE
(uszkodzony kabel, gniazdo na płycie lub dysku) no i zworki.
Taśma czerwonym brzegiem od strony zasialnia - tylko się nie obrażaj
warto powtórzyć .

PeJot