Re: Serwis produktów SONY - paranoia

Autor: Paweł Tomaszewski (paweltom_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 21:17:30 MET DST

Użytkownik "krzyss" <q_at_kill.pl> napisał w wiadomości
> do
> .

> interesuja

Najlepiej zażądaj wymiany monitora na nowy w ramach wykonania prawa z
rękojmii (art. 561 par. 1 kc). Monitor to rzecz oznaczona gatunkowo
(produkcja seryjna) i możesz wystosować takie żądanie (nadal są wady, tj.
rysy na monitorze, brak zbieżności kolorów). Wyślij takie pisemko listem
poleconym na adres przedstawiciela producenta w Polsce z powołaniem się na
wskazany przepis. Poskutkuje.
Pozdrawiam. Paweł