Re: Kradziez danych w serwisie - pytanie.

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:53:39 MET DST

"Pazuzu" <gregszuba_at_poczta.onet.pl> :

>Po przyjsciu do domu zauwazylem, ze w Accesie przy probie otwarcia pliku
>pojawil mi sie jakis inny dysk niz moj i inny folder. Wyglada to tak, ze

... a to ciekawe? nie mogl ci sie pojawic inny dysk niz masz
w systemie; w historii polecenia uruchom oraz w we wszystkich
innych historii /takie rozwijalne belki w polu pisania/ masz
napisane jakie polecenia byly wykonywane;

>serwis dopial 2 dysk i zciagnal baze danych moich klientow czyli po prostu
>ukradl.

no wlasnie; po co im dales dane? zainwestuj w kieszen i dysk do
sejfu jakby co ;))

>Wiem, ze moglbym to zglosic na policje, ale jak udowodnic im kradziez
>danych???

pogadac z prokuratorem; sad moze nakazac przeszukanie HDD
serwisu; tylko policja musi to wczesniej zabezpieczyc; tylko nie
wiadomo, czy nie trzymaja tego na innych nosnikach;

>Co radzicie???

jezeli dane sa rzeczywiscie takie wazne, to zawiadomienie
prokuratora i liczenie na reakcje jego, potem sadu, ale w naszym
kraju to sa marne szanse;

>Czy gdzies na moim dysku zapisalo sie np. kiedy jaki plik zostal gdzie
>przekopiowany???

afaik windows /bo chyba o ten system chodzi/ nie prowadzi
takiej statystyki; byc moze masz jakis program do tego w systemie
/np. jakis findfast officowy, ktory na tamtym dysku stworzyl
sobie plik indeksowy/;

generalnie to jest sprawa ntg; polecam pl.comp.os.* pl.comp.security

pozdrawiam;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \